Jesteś tutaj: Start / Aktualności / KOMUNIKAT

KOMUNIKAT

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

13 marca 2020

Zmiany w funkcjonowaniu Archiwum Państwowego w Malborku
W związku z przeciwdziałaniem zagrożeniu epidemiologicznemu wywołanemu rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 i w trosce o bezpieczeństwo osób informujemy, że od 13 do 27 marca 2020 r. Dyrektor Archiwum Państwowego w Malborku nie przyjmuje interesantów zewnętrznych. Odwołujemy również wszystkie spotkania, szkolenia, konferencje i posiedzenia, które miały odbyć się w naszym urzędzie w tych dniach.
Zgodnie z decyzją Dyrektor Archiwum Państwowego w Malborku wydaną na podstawie art. 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U z 2020 r. poz. 374) większość pracowników Archiwum pełni swoje obowiązki w formie pracy zdalnej, a kontakt z nimi jest możliwy wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej.
Prosimy zatem o kierowanie spraw na adres sekretariat@malbork.ap.gov.pl lub za pośrednictwem skrzynki Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP.
Dodatkowo uprzejmie informujemy, że z przyczyn organizacyjnych znacznie wydłuży się czas realizacji wniosków kwerendalnych.
Za powyższe niedogodności przepraszamy i dziękujemy za okazane zrozumienie.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2020-03-13
Data publikacji:2020-03-13
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:ArchiwumAPE
Liczba odwiedzin:95216