Koordynator dostępności w Archiwum Państwowym w Malborku
Na podstawie art. 14 ust. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1062) Dyrektor Archiwum Państwowego w Malborku powołała Koordynatora do spraw dostępności w archiwum.
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez archiwum.
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062).
- Monitorowanie działalności archiwum w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a także monitorowanie realizacji obowiązku zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Przedstawianie dyrektorowi archiwum bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
- Sporządzenie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynator ds. dostępności w Archiwum Państwowym w Malborku inż. Maciej Jakubowicz tel. 55 647 44 55 e-mail: mjakubowicz@malbork.ap.gov.pl
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2023-06-15 |
Data publikacji: | 2023-06-15 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | ArchiwumAPE |
Liczba odwiedzin: | 4888 |